Jävla N, är så trött på allt

Taggar:
Bloglovin
Ni läste säkert om "N" (skre v i ett par inlägg sedan).

Nu får det fan vara nog.
Efter att vi alla hade ätit lunch
och precis kommit tillbaka till huset
så tänkte jag städa (vi har städning
på onsdagar).

Så jag hämtar dammsugaren och startar
den. Börjar precis dammsuga, och då
kommer N ut ur sitt rum (som ligger
bredvid mitt)
, och börjar skrika på mig.
Svära och skrika på finska (?).



Ett språk jag inte har mycket kunskap
om.
Hon går iväg, och jag skriker efter
henne;
-"Vad fan är ditt jävla problem !?!?!?"

Hon fortsätter gå och mumla något,
fortfarande på finska...


Jag börjar bokstavligt talat skaka
av att jag blir så förbannad !
Det här är knappast första gången sådant
här händer när det gäller henne.

GAAAAAAAAAH, är så jävla arg !
Och personalen tycker bara att man bör tolerera det (!?)


(Den här bilden är en återkommande känsla)



Skriver mer sedan om detta, alltså vad som hände efter det . . .



Jag är fast. Din blogg, ditt liv, jag är fast.

2009-09-23 // 16:57:52

Men jösses, det kan inte vara lätt att bo ihop med någon sådan människa... Okej för att man kan ha problem, men att låta de gå ut över alla i sin omgivning (speciellt andra människor som också bor där av en anledning - för att de behöver hjälp) är ju helt galet. Ni ska inte behöva tassa på tå för hennes skull!

2009-09-23 // 17:09:08

Fan vad störigt. Om onsdag är städdag kan folk inte bli så upprörda över att man drar fram dammsugaren!



Bor du på behandlingshem?



Svar: Vad tråkigt att du känner igen dig. Det är jättejobbigt med sådana dagar när man bara vill ge upp. Sådana dagar när det är en kamp att göra en så enkel sak som att bre en smörgås till frukost. Nej, usch.



Haha, skulle vilja se när de kommer instormandes på Konsum för att Rapport & Moore finns med i hyllan! ;)

2009-09-23 // 18:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback