Helvetes idag + om förra inlägg

Taggar:
Bloglovin
Idag har jag haft en helvetes dag.



Kändes som att jag bara steg genom
mörker hela dagen.

Mina knän darrade utav helvete,
mitt huvud kändes som att det blev tryckt
av något tungt och magen hade kramper.
Visste inte vad jag skulle ta mig till.

Hade panikattacker & "underbara"
hjärtklappningar . . .

Fy fan, jag trodde att efter all den här tiden
hade jag börjat må bättre.
Inte börja få ångest och panikattacker.

Helvete, vill inte må lika mycket skit, som då . . .
Orkar inte
med fler akutpsyk inläggningar . . .

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ang. N som betedde som hon gör etc.
Ja, ja, jag vet att hon är här för en
anledning, det är vi alla.

Men inte fan skall hon får särbehandlingen
om att kunna säga vad fan som helst
och bete sig kränkande mot andra . . .


Fyfan va jobbigt :( hoppas att det är bättre nu!

kram :)

2009-09-20 // 22:50:14

åh, jag klickade in på din blogg och blev riktigt berörd, för att jag går igenom samma saker som dig och känner igen mig helt och hållet i det du skriver. måste bara säga, var stark! håll ut, samma sak jag försöker intala mig själv dagligen, men jag vet hur svårt det är att ta till sig det. för om livet är nattsvart tänker man inte i dom perspektiven helt enkelt, tro mig jag vet hur det är..

2009-09-23 // 21:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback