Forts. på föreg. inlägg - ännu sjukare . . .

Taggar:
Bloglovin
Som sagt, den här N verkar ju inte
riktigt ha alla hästar hemma.



Efter det där med dammsugaren (?)
fick jag sätta mig vid datorn en stund på
personalens kontor.
N kommer in och frågar personalen om hon kan
få sätta sig vid datorn.
Personalen svarar;
-"Inte just nu, Eriiza satte sig där precis.
  Så om en liten stund."

N & personalen går ut.
Personalen kommer tillbaka efter en stund.
Och säger;
-"Sitt en liten stund till. Så får
   N ta datorn efter dig. Vi kan väll säga
   20 över ?"



Jag är klart med på det, det är ju helt OK.
Så 15 över kommer N in och säger att hon
skall ha datorn.
Jag säger att jag och personalen kom
överens om 20 över, så du får vänta i 5 minuter.

Så börjar hon skrika åt mig på finska.
Jag skriker efter att om hon har problem
får hon ta det med de andra och om
inte det passar, dra åt helvete !





Men som om allt det där inte räckte,
så var hon självklart tvungen att dra fram
mitt kassa humör IGEN.

Hade husturen idag (alltså får laga mat etc.).

Men mer om det imorgon...
Börjar bli sent nu, och skall ta min Stilnoct...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback