Behandlingshem - de första dagarna . . .

Taggar:
Bloglovin
Ja, nu har jag varit här i exakt en vecka.

Det verkar vara helt ok här (hittills i alla fall).
Förutom att en tjej har fått ett utbrott på mig (?)
utan särskilt anledning.

Men resten är helt ok.



Jag skall förresten bli sjukskriven.
ingen mer skola för min del, på ett tag åtminstonde.

Ja, de kom fram till att det är nära på sjukt att jag skall
behöva gå i skola, göra läxor, engagera mig
& samtidigt påbörja en behandling på ett behandlingshem.

Har för övrigt börjat ta Stilnoct (insomnings medicin),
hoppas att den fungerar.

Börjat höra saker igen.
Värsta Psykos =P
Inte sett så mycket,
men det förstärktes när jag skulle gå och lägga mig.

Hörde
och såg maskiner, som på någon industri.
Alla de psykotiska idéerna jag fick för mig,
var nog mest p.g.a Stilnoct.

(Har bara varit i skolan i måndags, orkar ingenting)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback