Update

Taggar:
Bloglovin
För det första så tänkte jag
försöka att ladda upp någon bild
per dag
, som är t.ex vintage
eller bara REA.



Om det uppskattas ?



För det andra;
Imorgon skall jag som sagt ha ett
möte med läkaren.
Hoppas verkligen att det finns något
han kan göra åt allt detta.

Helst byta medicin.
Och även byta ut min vid-behovs-
medicin
också.

Så imorgon skall jag informera er
om hur mötet gick.
Visserligen, mår jag väldigt dåligt
imorgon igen, så tar jag det en
dag då jag har kraft att sitta vid en
dator.



Hoppas att ni har tolerans gentemot
mig och min kraftlöshet det senaste.



Förresten, jag gjorde ju en ADHD-
skattning
förut idag.
Det visade sig tydligen vara hög
"risk" att jag hade det.

One step closer towards the answer . . .  


sv: Ja men precis, men nu va det 6 år sen snart jag flytta hit, så nu vågar man åka hem och hälsa på ibland där nere =)

Hoppas det löser sig för dig och att du mår bättre snart =)

2009-10-26 // 17:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback