Helvetes period

Taggar:
Bloglovin

Har nog inte mått så här dåligt
någonsin.

Sist jag mådde dåligt var det
mycket.



Men den här gången tar
absolut priset.
Har migrän, kan inte stå upp i
mer än 10 min. är yr, ont 
överallt,
känns som att jag skall
spy vilken sekund som helst, men
det händer ingenting..




Känns som att myror kryper runt
i huvudet på mig.

Vanligtvis brukar jag skaka
av all ångest, men nu har min
kropp inte ens ork till det.
Kan heller inte vila, för att jag har
dragningar i knän.

Fy fan, kan knappt prata av 
detta kraftlöshet.
Bara detta blogg-inlägg är kämpigt
nog.. 



Hej,

förlåt för att jag har varit inaktiv på min blogg så länge nu... Känner mig så dum faktiskt.

Men nu är jag tillbaka =) Bara så att du vet det!!



Kramar/ Raspberrysmile

2009-10-06 // 12:38:10

Hoppas du mår bättre snart!



Jag tränar knappt längre och svälter inte utan äter som en gris, vilket är ett straff de också iofs! Jag ska ändra på detta nu iaf! dagen har gått jättebra! Jag ska försöka stå emot rakbladen, jag vet att det inte är värt de. De ärr jag har räcker..



Ja, kloka saker då. Det känns som du vet vad du pratar om liksom:P



Kram

2009-10-06 // 17:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback