Hela världen goes crazy !

Taggar:
Bloglovin
Som sagt, förlåt för att jag inte
skrivit, eller ens visat upp att
jag fortfarande lever...

Men jag har mått så otroligt dåligt
det senaste, nu är det inte längre
de fysiska biverkningarna utav
Cipralexen jag har, utan mitt
psyke är helt sönder.

Känns som att jag håller
på att falla tillbaka till mitt
gamla självskadebeteende...



Jag vet inte ens varför jag mår
såhär...
Bara blir ledsen för allt.
Inbillar mig massa saker, och
helt enkelt blir jävligt
paranoid...



Ena stunden vill jag bara
krypa ihop till en liten boll i
ett hörn och gråta.
Och andra stunden skrattar jag
hysteriskt.
Och i nästa stund vara agressiv...

Jag förstår verkligen ingenting...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback