Regn, piller, mamma & flytt (?)

Taggar:
Bloglovin
Som ni kan läsa på rubriken,
regn...
Fy fan, varför kan det inte sluta
regna
en stund, vara lite uppehåll
och inte vara så mulet ?



Dåligt av vädrets Gud Poseidon, tycker jag.

Blir på kasst humör ju.



Nu har jag börjat med Imovane
igen.
Stilnoct slutade
ju fungera så fort
jag började med Seroquel.



Hoppas att Imovane fortsätter
att verka så som den gör nu.



Kanske skall ta och flytta till
Uddevalla.



Det blir i sådana fall till sommaren.
men kände att det var lika bra
att kolla upp det redan nu.
Så slipper man stressa det sista.



Skall åka till mamma sedan,
länge sedan jag träffade henne.
Men det är ett "måste", skall
hämta saker från hennes
lägenhet, eftersom hon flyttar till en mindre.

Wish me luck ?


Svar: awu tack för din röst :)

2009-11-26 // 11:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback