Halloween

Taggar:
Bloglovin


Igår så hade Elin en liten
Halloween-fest
.
Den blev liten för att alla
skulle ut på krogen efteråt.

Dock inte jag.

För det första så har jag
inte råd - som vanligt.
Och för det andra så får
man inte dricka när man
är inlagd på hemmet.



Annars sätter de mig på
Antabus
(en medicin för
alkoholister, så att de mår skit
av bara en droppe alkohol).



Och det vill jag ju undvika.
Särskilt för att som sagt
den 13:de November skall
jag ju till Göteborg, till kära
lilla Isabelle och fira hennes
20-års dag.

Och skulle jag ha druckit
skulle ju mina chanser
att få åka försämras...








sv: ja de är ju så.

varför sitter du inne på ett hem då?

2009-11-01 // 11:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback