GLÖGG eller GROGG ?

Taggar:
Bloglovin
Ja, igår fick jag en låt på hjärnan.
          Ni vet den på reklamen;
- "B-L-O-S-S-A, B-L-O-S-S-A, B-L-O-S-S-A, och glöggen heter BLOSSA !"

          Dock så hade jag problem med detta.
          Varje gång jag kom vid slutet av
          ramsan så sa jag automatiskt
          "GROGGEN", istället för "GLÖGGEN".

glögg sprit tomte jul   glögg sprit tomte jul drink röd dricka dryck grogg

Spritbesatt ?
          Skumt, hände säkert 20ggr
          rad.
          Jag ansträngde mig verkligen för att
          säga rätt, men ack så dåligt det gick ! ;D


Japp det gjorde jag :D

2009-11-29 // 16:27:19

Svar: Nej, precis. Det är otroligt synd det där!

Haha tack! ;)

2009-11-29 // 16:39:24

sv: precis, jag menar det. det är ju jättedyrt med glasögon! haha roligt att JAG tänker på det, som inte har något synfel what so ever :)

2009-11-29 // 17:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback