Första gången jag ser pappa . . .

Taggar:
Bloglovin
Idag när jag gick till
mamma, så gick vi genom
massor utav påsar med saker.
Delvis en påse med hennes
gamla foton.

Hon är ju född på 60-talet
så det var ju en hel del bilder
genom åren.

Plötsligt tog hon sig för munnen
av chock.

Bilden jag precis hade tagit upp,
var en bild på henne, hennes vänner

och min pappa jag aldrig träffat,

pappa

eller ens sett på bild...


Blev illamående, visste liksom inte hur jag skulle reagera . . .


Wow, måste varit en lagom stor chock! Hur kommer det sig att du aldrig träffat eller sett honom?

2009-11-26 // 15:29:30

Oj, vad läskigt. Jag skulle ha fått en chock.

Jag har ju aldrig heller träffat min pappa, men skulle vilja göra det bara för att se på han, skaka hand med han och visa vem jag är och vad han har gått miste om.

Men ibland så tänekr jag att jag inte alls vill träffa han. Det skulle kännas jätte konstigt att träffa någon helt okänd person, som tydligen är min pappa.

Hur kände du när du såg bilden? :O

Jag skulle ha blivit vrååålchockad.

2009-11-27 // 15:01:29

Jaa, jag vill bara se han och bara säga hej. Han är ju liksom ändå en del av mig, utan han så hade jag ju inte funnits. Förut så kände jag att jag var tvungen att söka upp honom osv, men nu så känns inte det lika viktigt längre. Jag har klarat mig i nästan 18 år utan han, och då kan jag klara mig i 18 år till. Så det enda jag vill är att bara se han, fast samtidigt inte, för då kommer jag bli lite förvirrad tror jag. Och han har ju ca 3-4 andra barn. Dom skulle jag vilja ha kontakt med, det vore liksom kul. Iallafall hon som är 1 år äldre än mig, det vore trevligt.



Jag skulle nog reagera lika dant, du var ju liksom inte beredd på det, och inte din mamma heller. men känns det bra nu när du har sett han? :)

2009-11-28 // 17:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback