Dagen i Uddevalla - detta hände . . .

Taggar:
Bloglovin
           Ja, som ni såg i föregående inlägg så åkte
           jag till Uddevalla - till min kontaktperson.

           Vi hade grymt trevligt.
           Åkte in till Clas Olssons (stavning ?),
           köpte en enkel mobiltelefon
           till mig.

         

          Eftersom min går i sönder hela tiden.
          Bara så att jag kan ha en i reserv. =)



Tog en kaffe.

Lindex besökte vi sedan, barnavdelningen
          låg precis bredvid damernas, och 
          jag fick se en underbar klänning.


          klänning rosa svart ros tyll snygg barn

          (Ignorera att jag har byxor på mig under ;P )


         Detta är alltså en barnklänning,
         i barnstorlek. Fatta att jag blev paff
         över att jag ens fick på mig den ! =D





Gick hem
och åt grillad kyckling med
         potatisgratäng.
         Grymt gott och enkelt ! =D


         kavaj rött svart vitt snyggt vintage   kavaj rött svart vitt snyggt vintage  


Ja mens är inget roligt! Nu har jag lagt till dig på bloglovin :) massa kramar..ps vilken söt klänning hehe

2009-11-28 // 23:03:04

Sv : det tycker jag verkligen du ska göra :D Filmerna är super bra :D Böckerna med^^

2009-11-28 // 23:28:38

Söt klänning :)

2009-11-28 // 23:35:41

Svar: Ja, men tyvärr såg inte alla det och det är ju synd. Jävla samhälle!

Haha, jag får hälsa grattis då ;)

2009-11-28 // 23:48:06

åh tack så mycket! =)

2009-11-29 // 00:04:51

Gaah, du hittar en underbart snygg klänning på barn-avdelningen och kommer i den ! Underbart :D

2009-11-29 // 01:03:06

Hej Eriiza,



Hamnade här lite av en slump, skulle leta efter en bra bild som kunde symbolisera BUP och så hamnade jag här...... Jag har oxå varit på BUP i Borås, var inlagd där första gången då jag var 12. Nu är jag 23. Det värker fortfarande i mej av saknad från denna underbara bit av himlen som inte fått nån riktig ersättare ännu......:( Det dryper inom mej av smärta när jag tänker på denna plats.....



Det var en väldigt fin blogg du har! Och du verkar oxå fin, en fascinerande person, du kommer nog gå långt för du är stark.



Kramar Frida

2009-11-29 // 01:15:44

ååååh i wanna look just like you! du är så förbannat jävla snygg ju!!!!!!!!



initialer lät bra.. jag ska nog göra det! ikväll ska min karl fanimej få dra fram gaddningsmaskinen. WOOOOOOOOH!



fast nu blev jag rätt sugen på att göra en zombiejerry och en zombiepunuppa...

2009-11-29 // 05:23:45

Hej! Jag vet själv inte så mycket om Twitter men som jag har fattat det är det som en blogg med korta inlägg man tex skickar in via sin mobil. Jag vet inte varför det är så populärt. Intressant blogg, föressten! Kram!

2009-11-29 // 08:20:06

sv: ELLER så är jag en sån som inte bara skriver "fin blogg" och har fattat den grejen

2009-11-29 // 09:40:10

Ja, jag förstår det.

Och om han skulle hinna dö innan jag träffar han så skulle jag ångra mig grymt mycket. För då har jag ju typ inte alls en chans att få se hur han ser ut irl.



Han vet att han finns. Då mamma blev gravid så ringde hon han och berättade, och då blev han glad. han ringde henne ofta och dom bestämde sedan en tid som dom skulel träffas för att skriva på faderskapspapper och sådant. Mamma hade städat fint i sin lägenhet och köpt jätte mycket god mat. Men han kom aldrig.. och han hörde aldrig av sig mer heller. Dom fick typ åka och hämta han för att dom skulle tvinga på han att skriva på, typ soc eller något.

Och föresten, du är jätte fin!! <3

2009-11-29 // 12:08:19

sv; Vad härligt att höra =) Jo dieten går bra, men jag är väldigt hungrig och orklös hela tiden :S aja bara 11 dagar kvar suck

2009-11-29 // 12:15:23

åh så söt klänning!

sv; meh, tack så mycket :D

2009-11-29 // 13:42:42

Hehe ja varför köpte du en inte. Du passade så bra i den.. Annars har du haft en bra dag? kramar

2009-11-29 // 14:52:09

Åh, tack så mycket!

2009-11-29 // 23:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback