9/11 - konspiration

Taggar:
Bloglovin

Kollade nyss på "Kalla fakta"
på 4:an, om Sanningsrörelsen
(och http://vaken.nu)
kring 9/11-attentatet.



Ok, jag har inte all fakta,
eller läst på om precis allt.

Men ett par år nu, har jag varit
ganska säker på att USA:s
regering
har själva varit
en stor del ansvariga till
hela utbrottet
.



Om 20 år kanske någon
kommer med 100% säkert
bevis och säger att det var
USA & George Bush

     

som låg bakom hela attentatet,
så kommer jag inte ens att
höja ögonbrynen...



          Vad tror ni ?


  • Att USA som ligger bakom det, eller i alla fall visste att det skulle ske ?
  • Att det var Al-Qaida (Usama Bin Ladin) ?
  • Har absolut ingen aning ?


Jag tror inte att Bush har gjort det, men däremot tror jag att han är orsaken till att det skedde genom hans provokationer, förstörelser och uttalanden.

(men jag har inte sett dokumentären eller vart inne på hemsidan som du länka till)

2009-11-01 // 20:54:05

/Svar/ hihi tack <:

2009-11-01 // 22:01:17

Bush är ju största träskallen i Amerika, så det skulle inte förvåna mig ett dugg. Har inte sett dokumentären, men däremot har jag hört många teorier som pekar mot att det är så. Hoppas sanningen kommer fram en vacker dag...



Sv; Haha eller hur!:)

2009-11-01 // 22:17:28

/Svar/ hehe ja visst var den bra! :D

2009-11-02 // 17:25:29

nee det blev ingen maskerad så var inte så mycket att klä ut sig till =)

2009-11-02 // 21:00:27

Jag klädde ut mig som Harley Quinn från Batman.

Hade du kul, vad spökade du ut dig till?

2009-11-03 // 12:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback