Som jag älskar värdelösa kommentarer

Taggar:
Bloglovin

Den här komentaren fick jag (som vanligt från en Anonym);

Anonym om Flyttar om en vecka:

Socialen kanske tycker att det är fel att vi vanliga människor som jobbar ska behöva betala DINA möbler och DIN leksak (katten)?



Ja, kanske det kanske.
Men å andra sidan varför skall prinsessan Victoria gifta sig för ca; 10 miljoner svenska riksdaler där även en hel del kommer från våra skattepengar (?)
Jag tror nog att hon hade klarat sig utan det pampiga bröllopet som vi får betala, men inte får riktigt ta en del av.



Visst, mitt boende kostar, men å andra sidan har jag ett behov av detta.
Många utnyttjar staten på alla möjliga sorters medel, och de klarar sig utan dem.

Men whatever, jag kanske skall bo på gatan, eller pendla bland mina kompisar för resten av mitt liv ?

AND FOR THE RECORD - JAG BETALAR MIN EGEN KATT !
( Socialen ger mig inga pengar i månaden, bara betalar min lägenhet )


Eller är det jag som "överdriver" ?


Jättefin bakgrund :)

2009-05-28 // 18:35:11

Ha, ha !!!

Det går bra att snacka när man är annonym !



Förresten är det jättehälsosamt med katt !

Speciellt för själen, så det så !



Kanske kan spara in ytterligare ett besök på psyk till och med, och då är i så fall mat och kattströ för resten av kattens liv kanske intjänat åt stat och kommun...

Det är väl ett jättebra argument för att få ha en katt ! - Förutom din egen trevnad ! =D



2009-05-28 // 19:23:29

skit i vad den anonyma sa.. du behöver ju möbler va fan !! blir så sjukt jävla piss på sånna människor som inte vet hur det är att inte ha ens egna möbler.. galna människa tänk dig för innan du ens öppnar käften !!!!!

2009-05-30 // 18:18:53

Jävlar, vad arg jag blir. Det är just SÅDANA kommentarer som gör att man känner sig ännu mer värdelös och dålig, som om man inte har rätt att leva bara för att man inte har ett jobb. Vissa måste bara inse vilken påfrestning det är att vara psykiskt sjuk och inte kunna arbeta, speciellt när man får sådant slängt i ansiktet. Och vad i helvete; "Vi vanliga människor"? Vad är vi andra då? Apor i bur? Såklart att personen är anonym, en sådan människa skulle väl inte klara att stå för vad den sagt.



Kram på dig

2009-06-02 // 14:46:11

Idiotkommentar från den där människan! bara jävla tur att den personen har sitt "perfekta" liv medans du har livserfarenhet. Personen måste ha väldigt tråkigt med sitt 9-5 jobb om hn har ork och tid att skriva en sådan dum idiotisk kommentar. Hoppas att den dagen den personen behöver hjälp, så kommer hn inte få ett öre! Sådana människor gör mig så arg för de vet inte ett jävla dugg om livet.



Hoppas det blir bättre med dig och lycka till med katten:)

2009-06-20 // 06:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback