Nu har jag fått nog av soc!

Taggar:
Bloglovin
Jävla skit. Igår fick jag reda på att de inte kommer att tapetsera om lägenheten som jag skall flytta till den 1:a juni förrens i oktober!? WTF? Och idag fick jag reda på utav en kompis att badrumsdörren är fortfarande väck sedan förra nyår(var där då den försvann). Och att hela hallen är grafitti målad.=O Vad fan? Imorgon skall vi dit för att kolla läget. Nu har socialen verkligen klantat sig för sista gången! Nu är jag riktigt förbannad!


soc e cp !! de vet vi alla.. men skit i dom nu tycker jag ! är du frisk nu?

2009-05-12 // 19:36:57

Men vaffan, grafitti är fett snyggt :D Jag skulle gärna ha det i min hall!

2009-05-12 // 21:14:16

Ah, men då tycker inte jag det är grafitti utan fult klotter. Hoppas det fixar sig.

2009-05-13 // 15:27:30

Oj kan verkligen förstå dig.

Hoppas att löser sig.

2009-05-14 // 14:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback