Flyttdag snart...

Taggar:
Bloglovin
Ja, från och med 1:a juni kan jag flytta till min nya lägenhet. Och jag får mina pengar på måndag, så låg tänkte gå på lysekils loppis i veckan. Se om jag kan hitta någon fin inrednings pryl för lägenheten. Skönt att det finns sådana ställen där jag faktiskt har råd, OCH kan hitta något orginellt=D


min mobil e pajj =/ men ja vill med gå på loppis.. men a.. ska försöka få tag i dig men skicka ditt nummer så blir det lättare !! puss !

oooo ja har värsta bra grejen för dig o mig.. ring mig om du ser detta.. prova iaf.. men den e cp mobilen ...

2009-05-03 // 13:49:38

Kollade runt lite i din blogg och måste säga att du verkar ha en otrolig styrka, kanske blir så efter att ha gått igenom en hel del svåra saker.

Super bra att du kan skriva om det.

Skönt att du har en lägenhet nu!!

2009-05-03 // 13:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback