Flyttar om en vecka

Taggar:
Bloglovin
Ja, flyttar på måndag.
Har fortfarande inte fått pengar från socialen för att köpa möbler som jag behöver.

Har inte heller fått de pengarna som jag borde ha fått idag.
Är skyldig de som jag bor hos 50 kr.
Vill inte vara skyldig när jag sade att jag skulle betala idag !

Ingen aning om vad som kommer att hända med hela lägenhets-grejen..
Får väll se...




Verkar ju inte heller bli något av med behandlingshem..
PSYK
verkar ju inte göra något alls.
Inget möte är satt eller något alls.

Om de nu skullefå för sig att skicka mig till ett kommer jag att tacka nej, orkar inte gå igenom massa shit de inte riktigt kan sköta.
OCH om jag skall nu skaffa en liten misse kan jag ju inte göra av honom någonstans...



THAT'S IT - Stannar i patetiska Lysekil ;P


ah, så du ska tatuera en liten karamell? sött!

2009-05-25 // 20:09:02

En undersökning visar att tonåringar är smartare än sina föräldrar.

Vad tror du?

2009-05-26 // 13:39:53

nice !! gillar att du ska stann =P

2009-05-26 // 17:54:53

Socialen kanske tycker att det är fel att vi vanliga människor som jobbar ska behöva betala DINA möbler och DIN leksak (katten)?

2009-05-27 // 09:18:55

Jag kikar på varenda inlägg du skriver men kommenterar inte varje. Sen går tiden och jag glömmer....=(

När kommer du till Skövde nästa gång?

2014-05-01 // 03:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback