WEEE !

Taggar:
Bloglovin
Idag har jag varit lite i skolan, sedan gick jag, Emma & ? ned till stan för att ta en fika.
?
tog sin första jag-har-nu-fyllt-18-år-öl =P

Efter det så släpade jag iväg mig till Sofia (kolla hennes blogg genom att klicka här), vi har bara slappat idag !
Köpte chips, så det blir en helmys kväll ! =D

Och imorgon. . .
 
TATTOO !

Ni MÅSTE kolla bilderna imorgon när det är gjord !

Min blir nog inte lika weird som den här . . .


. . . men å andra sidan vet man aldrig vad jag kan hitta på ! ;P


Ja mycket :/ haha, jaru... vissa gör ju vad som helst. har hon ens visat hur hon själv ser ut? fast om hon börjar visa nakenbilder är det kanske inte så bra. hehe

2009-03-09 // 20:30:25

va kul! tattoo:D vad ska du göra för nåt tänkte jag fråga här och nu, men jag anar att jag får se imon istället:) hiho

2009-03-09 // 20:44:17

Svar på mitt inlägg: Jag har dansat flera dagar i rad :P

2009-03-09 // 20:49:10

Tack så mycket !

Jag premunera nu på den !

Hoppas du har haft en bra dag :)

Kram

2009-03-09 // 22:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback