Ute, men snart tillbaka

Taggar:
Bloglovin
Ja, jag är nu ute ur sjukhus/PSYK.
Men skall snart till något behandlingshem.

Vet dock inte när, var och hur det kommer att hända.
torsdag skall jag ha ett möte med socialtjänsten angående detta.

Hoppas att de har mer vettigt att säga istället för min totalt inkompetenta psykolog.

Skriver när jag vet vad som sker, och OM något sker.

Sofia får lägga om mina sår, om och om igen.
Skriver inte detta för att få "medlidande", hade det varit så hade jag lagt upp tyck-synd-om-mig-bilder.
Som den här ;P



Och jag vet att ni har åsikter, skriv dem, fråga etc. istället för att låtsas att det regnar !


Åh bra att du har henne:)

2009-03-31 // 17:30:15

jag är nyss hemkommen ifrån ett behandlingshem, var där i 1½år och det förändrade mitt liv, men det är ändå helt sjukt och komma tillbaka till verkligheten. jag måste säga att jag kommer hålla ett öga på din blogg



mvh//LömskaLinn

2009-04-01 // 15:55:11

hur känns det att komma ifrån sjukhuset till ett behandlingshem ? Känns det bra ?? Hoppas att det gör det och att det kommer att gå bra.



kram

2009-04-01 // 16:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback