Självmordsförsök

Taggar:
Bloglovin
jaha, så jag försökte tydligen ta självmord.
Lyckades nästan också.

Så... Belv magpumpad etc. Därför inlagd igen, kommer med med information snart angående detta.

Anyway, så om detta hände, varför tar PSYK så himla lugnt ??


Jag menar de borde ta situationen på allvar, snacka om det här med dig och försöka vara förstående. Tittar de lite på din bakgrund så börjar de väl förstå varför du mår som du mår och saker är som de är? De skulle förstå varför du inte vill vara hemma med din mor. Synd att du inte är över 18 år, man blir automatiskt mkt bättre behandlad då och erbjuds hjälp mkt fortare, som t.ex. hjälp av lägenhet som soss kan betala och sånt..

2009-03-22 // 11:36:53

Hm då har jag fått lite saker om bakfoten här då :p men iaf.. du kan omöjligt vara den enda som mår såhär i hela landet, de borde ha erfarenheter sen tidigare. Vad som ska göras, bör göras..

2009-03-22 // 11:54:46

Det är riktigt tråkigt att det har blivit sådär. Jag menar, ett människoliv är inget att leka med. Som jag fattat det så verkar de inte förstå hur illa det är, de tar inte saken på 100 % allvar.

2009-03-22 // 12:02:14

Ja när det upprepas med flera människor blir man bara mörkrädd..

2009-03-22 // 12:23:19

Ursäkta att jag dröjt så mycket med att svara, har inte haft någon tid för bloggen i helgen



SV:jag har lagt till dig med. vet du en sak du är sjuukt snygg

2009-03-23 // 15:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback