Hur samtalet utvecklade sig 2

Taggar:
Bloglovin
Efter detta SMS:andet bestämde vi att vi skulle ses i helgen, men han kunde redan ta det idag, så vi sågs utanför skolan.
I alla fall kom vi fram till att vi (lättare sagt, han) skulle sluta upp med detta.
Att han var kär i mig till en viss grad (?)

Anyway, vi bestämde bara vänskap etc.
I guess (?)
Fast han är smålurig..
När jag frågade varför han flörtade så sjukt ycket, kysste mig och så, så var hans svar;
"Jag vet inte. . . "

Ni killar är knepiga varelser !

Nästan som ni gjorde allt detta för att vara så jobbiga som möjligt...

Ställ frågor om ni undrar över något !


sv:ja det är ganska sjukt...

ja precis ? okej det finns folk som är tolv och har sex, med dom har ju inte hjärn skador och liknande...

2009-03-06 // 19:27:06

hahah bara så galet. du råkar då ut för alla såna typer haha. rätt kul ändå fast kanske inte för dig dock !! =P

2009-03-06 // 20:03:21

Såna där killar behandlar en precis som de tillåts behandla en. Sätt dina egna gränser.

2009-03-07 // 10:11:20

haha jag tror att det är just på sommaren det kommer att vara snyggt när man e solbränd, för att dom e ju guld och bruna :)

2009-03-07 // 13:43:45

gud va jag stör mej på såna människor :S ?!, ofta man inte VET varför man pussa nån osv ? spec när man har flickvän!!!!!

2009-03-08 // 11:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback