Otrohet & andra skandaler

Taggar:
Bloglovin
Nu kommer en liten uppdatering om vad som skett under tiden jag inte kunnat skriva;

27/2 - 2009

Vad skall jag göra ?
? är på mig.
Första morgonen trodde jag att han skämtade, men nästa dag var det ännu mer.
Nu kysste han mig och det märktes att han ville mer än så.
Han har ju faktiskt familj, what the hell ?

Egentligen, om jag skulle gå längre än så, så skulle det inte vara mitt fel, det är ju inte jag som är otrogen.

Men jag har ett samvete.
När jag sa det, svarade han;
"Men hon behöver inte få reda på något !"

Nej, okey, men jag anser fortfarande det var så fel, och vem fan säger så ???
Jag tänker inte vara den "andra kvinnan" (!?)

Frågade en tjejkompis om detta, och hon berättade att han hade flörtat mycket med en annan kompis till oss, men han hade tydligen aldrig gått så långt som med mig.
PLUS att han inte har flörtat med den tjejen sedan jag flyttade tillbaka (?)

Plötsligt vräker han ur sig;
"Du vet väll att jag var jätte kär i dig i 8:an ?"
Jaha, men det är du ju inte längre, så ta det lugnt - blev mitt svar.

"Men tänk om jag är det då ?"

What the fuck ?
Vad svarar man på det ???



oj, hehe, lät inte så speciellt shysst det där, varken mot dig eller hans andra tjej, stå på dig!

2009-03-04 // 17:38:27

klart det inte är ditt fel, inte du som är otrogen. men han verkar fan inte nån bra kille :O stackars hans brud lixom. skit i honom :D finns bättre killar där ute :D

2009-03-04 // 18:14:26

klart det inte är ditt fel , men jag förstår dej:O det är lixom moraliskt fel . det är som att tillåta han att såra någon annan . du förtjänar bättre:)

2009-03-05 // 18:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback