Man blir så frustrerad. . .

Taggar:
Bloglovin
Nu har jag då inte haft tillgång till dator på jättelänge som ni har märkt..

Lite update på saker som skett;

* Skall läggas in på ett behandlingshem - här i Lysekil. Vet inte när, men till hösten.
   Detta uppdaterar jag när jag vet mer.



* Skall till A-Bombers med Emma & Sofia den 1:a Augusti. Det blir förhoppningsvis roligt =)



Vet faktiskt inte vad som hänt, som skulle vara "passande" att skriva på en blogg.

Jo, jag har bestämt mig för att ge Estet - Teater en chans i höst.
Fungerar inte det så får jag väll återgå till IV igen ;P



Har vi behandlingshem här?

Det visste inte jag... vart då?

2009-07-19 // 10:27:45

jo joanne det har vi allt.. men de är inte många som vet om de hehe

2009-07-19 // 12:37:59

Hej, jag och jacob glömde troligen våra jackor hos dig. är det något du har sett? min är en tunn svart jacka med luva iaf. jacobs vet jag inte.



// Dennis

2009-07-20 // 08:38:08

dude, har försökt ringa like a tusen times:O vi har ju inte fikat på hela sommarn:P du kan väl höra av dig? saknar dig ju!!!

2009-08-02 // 22:14:51

Oj. jag har verkligen inte läst din blogg på evigheter. fy skäms på mig

Livet leker inte ?

2009-08-06 // 17:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback