Läggs in

Taggar:
Bloglovin
Jag skall snart läggas in på ett behandlingshem.
Vet ej precis när, men i augusti kanske ... ?



Uhm, har mått väldigt upp och ned det sista, igår knarkade jag lite tabletter för att slippa tänka på så mycket.
Låter ju små roligt-tragiskt, men det är väl kanske "bättre" än att få fler otaliga ärr ?



Plus att hemmet ligger någon km från min lägenhet, så jag behöver inte skiljas från mina vänner.



Förresten, ang. ölen på mitt huvud;

Så här var det, en kille frågade mig om jag ville hänga med han hem.
Vi hade inte flörtat, inte ens sagt "Hej" till varandra.
Så jag svarade "nej !"
Han frågade "Varför inte ?"
Då började rabbla upp allt från "fet", till "ful" etc.

Han gick iväg för att vi andra skulle ändå till Sjökanten.
Sedan springer han tillbaka, häller ölen på mig och jag är hack i häl ...





Kommer inte kunna skriva mycket nu p.g.a datorn och min telefon som gått i sönder.
Inte för att jag har skrivit så överdrivet mycket det senaste, men vi får se vad som händer...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback