*~* Välkomna in i 2009 *~*

Taggar:
Bloglovin
1:a Januari !

Idag började vi med att äta frukost som vanligt.
Det visades hela season 10 av "Vänner" på 5:an.
Underbart !

Sedan gick jag och en av 'skötarna' till ICA City, köpte schampo, balsam, hårfärg och Ben & Jerrys - half baked !



Färgade håret brunt, blev tyvärr inte så som jag ville ha det, men det ordnar sig nog.

 Den skulle bli så här, men blev ;



Så dagen har varit helt okej, man får hoppas att året fortsätter i samma anda !

Det stod i Vecko Revyn att fiskarnas tecken kommer att få de två närmaste veckorna helt underbara, hoppas det stämmer !

Imorgon skall jag ringa socialen.

Mina Nyårs löften är att försöka överleva året, och att trakassera socialen tills de ger mig en lägenhet !

Men trakassera smart  !

 // Eriiza



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback