>> Vad har morgondagen att erbjuda störda mig ? <<

Taggar:
Bloglovin
Skall åka in till Göteborg imorgon med Kluus.
Hon har fått massa pengar över jul och för att hon fyllde 18 den 5:e Januari.

Så hon skall gotta sig i at handla kläder och att köpa mig fika ! =D

Yay her !

* * *

Egentligen är jag osäker på om jag orkar det imorgon, men vill så gärna..
Äh, kan ju inte lämna henne i sticket nu !

Är fortfarande irriterad på att tabletterna jag får inte fungerar !
Inte ens vid behovs medicinen (?)

Har någon av er fått medicin som fungerat mot ångest/deprission/sömn etc. ?
Tipsa !


du har sjukt grym stil :)

2009-01-09 // 22:29:48

alltså, att den är fin!

2009-01-09 // 22:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback