>> Utskriven ur PSYK 1 <<

Taggar:
Bloglovin
6/12 - 2009

Imorgon skall jag åka tillbaka till skolan.
Kuratorn från Wendelsberg skall hämta mig vid 12.00
Innan det skall jag få taktil massage !

Skall till skolan och höra vad de har att erbjuda angående halvtids schema. Och så går jag det programmet fram tills den 23:e Januari - då har jag soc. möte. Och då får jag säga till dem om jag vill fortsätta med den sortens skola, eller fortfarande vill ha lägenhet !

Vill inte låta negativ, uppfattar mig för övrigt som en realist, men jag tror inte riktigt att jag kommer att orka ens halvtid...
Vet inte ens längre om jag har kvar viljan till detta.

Vill helst - just nu i alla fall - ha tillbaka min lägenhet igen.
Som jag själv ser det mådde jag som bäst då, kanske inte lika bra som de flesta, men bättre än mitt vanliga jag !

Får se vad som händer imorgon.

Förstår fortfarande inte hur de hade tänkt att jag skall klara mig nu. Känner mig totalt hjälplös och fruktansvärt ensam...

Vet även att de flesta ser mig som en person som är omgiven av många vänner, vet inte själv hur jag ser på den punkten...


// Eríiza



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback