>> Ut från PSYK till ett annat helvete ? 2 <<

Taggar:
Bloglovin
8/1 - 2009

Flera har sagt idag att det är skönt att ha mig tillbaka.
Då undrar jag, är det verkligen så...
Eller är det som vanligt bara en hälsningsfras ?

Har varit på religionen idag, kändes rätt okay,
men kände också att en ångest attack var på väg
så jag tog en Theralen som (som vanligt) inte fungerade...

Sitter nu i matsalen och känner mig som världens outsider.
Önskar att jag var lite mer som mitt gamla jag.

Jag som vågade göra saker utan att fundera på vad andra trodde och tyckte om mig.
Som då jag var en Wannabe-Marilyn Manson-lover, hade nästan inga kompisar,
i varje fall inga som lyssnade på min musikstil, eller hade min stil.

gick jag fram till skolans "Metall-brudar", som var ett par år äldre än mig. Satte mig vid deras bord i matsalen hur lugnt som helst.
Nu gör jag inget utan att fundera på andra åsikt.

Varför blir det en sådan vändning ?

Och varför har jag så sjukt svårt att behålla några vänner ?

Kanske söker jag konstant fel i andra människor för att slippa se mina egna fel ?

Deras "fel" är oftast inte ens några ordentliga fel, bara småsaker som jag vill förstora.
Mitt undermedvetna straffar mig genom att inte vara värd vänner.

Jävligt roligt undermedvetet jag har !!!

Om det finns andra som tycker och tänker liknande,
hör av er !
Om inte, skriv gärna något ändå...


// Eriiza


Vart bor du nu för tiden? Jag tycker i alla fall det var kul att umgås med dig :) Du är schysst och jävligt rolig! Skulle gärna träffas igen! Förstår att du har haft det ett rent helvete den senaste tiden :/ Kramar Ida!

2009-01-08 // 19:15:05

åhja, visst känner jag igen mig i det att inte göra något utan att tänka på vad andra tycker - hela tiden. känner igen mig i det mesta du skriver. och bara så att du vet, du är snygg.

2009-01-08 // 22:50:57

Jo jag känner igen mig helt.

Jag stänger mig ute från allting, låter inte mig själv vara en del av någonting. Undermedvetet.

2009-01-09 // 23:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback