Under natten..

Taggar:
Bloglovin
18/1 - 2009

Ja... Ännu ett mitt-i-natten-ångest.
Börjar bli rätt tjatigt nu.

Har retat upp mig på en sak under hela dagen.
Och ja, jag vet att man skall låta det förgågna vara det förgågna.
Men inte om det förgågna gnager sig in i nuet !

Kommer så väl ihåg när Krystina (läkaren på PSYK) sa;
"Som jag förstår så får du Lergigan, Attarax och Theralen 4 ggr per dag vid behov. Men du har inte tagit dem ?"

Jag svarar;
"Nej, det har jar inte."

Hennes svar;
"Okej, men då mår du bättre ?"

Jag svarar;'
"Nej, men jag tycker att det känns otroligt onödigt att behöva ta en massa tabletter som inte fungerar !
Om jag mår skit och sedan tar t.ex Theralen så hjälper det inte.
Lika med att jag mår värre p.g.a att de inte gör någon skillnad !"




Imorgon skall
 jag ha ett möte med en läkare som kan skriva ut medicin.
Kanske skall alla mina tabletter bytas ut så småningom ?

Låt oss hoppas på det...
Är trött på medicin som inte fungerar, inte ens insomningstabletter !!!

Jag vill kunna må bra, åtminstonde lika "bra" som normala människor !




Jag vet att du sagt förut att du inte ville se en psykolog för att bara prata innan tabletterna funkar men ibland hänger fysiskt och psykiskt mående ihop, alla psykologer är inte lika retardade som BUP i lysekil.

Tror att eftersom det inte funkar med piller kanske du ska testa det?:O just a idea!

2009-01-19 // 14:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback