Tjockis vs. Värdelös

Taggar:
Bloglovin
De båda stämmer in på mig..
Fan vad ledsen man kan vara över sitt utseende, att vara tjock, värdelös, deprimerad, inte kunna träna ifred, ful, dum i huvudet, inte ha någonstans att bo (knappt), fattig...

Så jävla dåligt av mig att klaga på detta, finns ju så mycket mer folk som faktiskt har seriösa problem, jag bara inbillar mig och vill att folk skall "tycka synd om mig".

Ja, varför gör jag bara inte som den där tjejen skrev till mig?
"Ta livet av dig, lika bra !"

FY FAN !


Alla har rätt att må dåligt. Om nån skrev så till dej så vet denne personen ingeting om att må dåligt!!!

2009-01-25 // 15:34:28

Tack. Okej... Jag vet hur det kan vara, jag var också deprimerad länge. Fast jag har alltid varit "små deppig" men ett tag blev "allT" så mycket så jag blev sjukskriven ett tag... Har du pratat me någon om hur du mår?

2009-01-25 // 16:15:24

härlig blogg du har!snygg design

2009-01-25 // 16:30:18

Ja, jag har många olika saker som är orsaken till att jag mått som jag gjort. Jag trodde att jag hade bearbetat allt men jag upptäckte senare att d var bara en bit jag bearbetet så jag undrar om man någonsin blir klar?! Jag har svårt att förlåta och svårt att acceptera att det som hände, hände just MIG. Men när jag gick till min kontaktperson på ungavuxna så pratade jag om allt jag kunde komma på att prata om, allt som tröck ner mig. Men det tar längre och kortare tid för olika personer, dessutom så kanske man har lättare och svårare och öppna sig. Sen ska personkemin fungera och islutändan är det du som ska "bota" dig själv tror jag. Okej, men det låter bra. Jag hoppas att du får flytta då :O)

2009-01-25 // 16:30:35

Jag hoppas att det ordnar sig för dig, det där med lägenhet och allt.

2009-01-25 // 16:37:53

Ja nu är det från och till men mestadels så mår jag bra. Men det kan ju alltid komma dem dagar som man blir deprimerad pga nått annat som pengar eller att det är mörkt.. och då kommer vissa saker tillbaka.. Men den depressionen håller inte i såg lika länge som min förra som jag vart sjukskriven på. Då kunde jag inte ens gå utanför lägenheten! :/ Okej, men det är så olika från person till person.. Fortsätt med det du gör bara.. =)

2009-01-25 // 16:47:02

Skriv av dig det är skit bra men allt har inte hela världen med att göra skriv dagbok som du spara sen! som du kan ta fram när du mår bra igen! Är så himla synd när allt bara försvinner när det har med internet att göra! Bilder , text .mm skriv på "ricktigt" så du kan spara det hemma!

jag har gör stor nytta av mina anteckningar, så man vet när man mår värdelöst eller rätt hyfsat!

Spelar ingen roll vad andra säger att du skall känna om du inte gör det själv.

Det är fruktansvärt svårt att släppa in andra när men mår som du gör nu! Det är svårt att älska någon annan om man inte ens tycker om sig själv.

Men jag lovar det går du måste bara ge det den tid som behövs!

2009-01-26 // 14:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback