Smal smal smal smal smal smal

Taggar:
Bloglovin
All denna smalhets-besatthet.

Skall absolut inte predika här och påstå att jag är nöjd med mig själv.

För att det är jag inte, äter typ en gång varannan dag, för att jag inte är mer hungrig än så.
Alla klagar på mig om att jag bör äta,
men vad fan ?
Om jag inte behöver, varför skall jag då tvinga i mig ?


Trots detta när jag väl blir hungrig så vräker jag i mig, hetsäter..
Lika med att jag inte är anorektisk.

Det syns inte på mig för 5 öre att jag skulle ha problem med maten, är bara tjock och helt värdelös.

Fan vad självömkande man kan vara, men så känner jag.

Förlåt för mina tankar !


sv: ja. som du säger, det är korkat men så är det liksom ..



be inte ursäkt om dina tankar, jag tänker faktiskt exakt samma! "om jag känner att jag inte behöver äta, så VARFÖR äta isåfall??"

2009-01-25 // 14:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback