>> Sightseeing Shopping <<

Taggar:
Bloglovin
Rut m.fl.



Plåster, med mys mönster !



Underligt provrum;




* * *

TopShop


(text; Plastic pets need hugs too)



TopShop SKOR; (Platån är tillbaka)




Sorbet;


(mer plåster med roliga tryck) (servett behållare) (sko-telefoner) (Rosa verktygs-låda)


Monki;



(Köp ej sådana här sortens byxor om du har en kortare tröja. Antingen ser det ut som en kameltå, eller att gylfen är konstant öppen när man skall gå runt)

Omklädningsrum;




Efter en hel dag;



( Kluus supersöt i sin nya basker)



( Kluus stolt över att kunna köpa cigaretter )




Hej Eriiza (hur uttalar man ditt namn?). Kikade in på din blogg via flashen i bloglovin. Var mest nyfiken på att läsa om varför du mår så himla dåligt. Jag har tittat runt lite och förstår att du varit inlagd på barnpsyk och att du får väldigt mycket medicin. Jag är gammal nog att vara förälder åt dig, men kommer själv ihåg hur dåligt jag mådde i din ålder. Fast då var det ju ingen som lyssnade, det var bara att bita ihop och rusa in i vuxenlivet.



Vill bara säga att jag hoppas att du får den hjälp du behöver och att de ger dig terapi i stället för att bara pumpa i dig piller.



Kram/Lena

2009-01-10 // 19:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback