Sightseeing-shopping m.m.

Taggar:
Bloglovin
Skulle hjälpa Isabeller och Axel att hitta några byxor till honom, och ta kort på plagg jag tycker var snygga.



Men nej, jag gick hem med byxa; (Klicka för större bild)

         
Kostade 200 kr. Weekend har 50% rabatt på de flesta "CHEAP MONDAY" byxor ! Och mycket annat !!!

Väska; (Klicka för större bild)


Även denna för 200 kr !

Köpte inte, men såg; (klicka för större bild)

  Shorts, klicka för att se, även de här på Weekend

Skärp;


Fred Perry;
   Även där 50% på en hel del skor !

Och ett piercingsmycke till septum.

Sedan gick jag och Axel för käka Kina-mat !





Jag vet, jag vet, jag bröt min "diet", men i risk för att låta som en klyscha så återbörjar jag imorgon !
Faktiskt !

    Min stil idag !

Kollade den här tröjan, var jävligt tveksam...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback