Senaste nätterna

Taggar:
Bloglovin
De senaste nätterna har jag haft mardrömmar.

Drömde att jag skulle duscha och det var små spindlar över allt, på väggarna, golvet ur duschmunstycket !
Och jag fick panik.

Mår illa även när jag tänker på hur rädd jag jag var.

Och den senaste veckan har jag haft mardrömmar, och varje gång har det varit med spindlar, grodor m.m.

Fy fan, ni vet när ni åker bergochdalbanan och magen vänder sig ?
Så känner jag när jag tänker på skräcken !




Usch vad hemskt :(



Kanske kan pigga upp lite med min tävling? :)

2009-01-18 // 13:32:04

Ursch vad hemskt med spindlar!

Jätte fin blogg btw! Ha en fortsatt trevlig dag! :)

2009-01-18 // 13:32:29

Vad kör du för medicinering? Lithium?

2009-01-18 // 13:47:29

Hej okej då får ja hålla tummarna för att du får rätt mediciner och blir/mår bättre!



Förresten, spindlar är mycket lyckosamma symboler som indikerar tur och pengar. Ju större drömspindeln är desto större fördelar!^^

2009-01-18 // 14:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback