PTSD, eller Aspergers ?

Taggar:
Bloglovin
Ja, har fått ett "tips" om att jag kanske skulle kunna ha Aspergers syndrom klicka här för mer info.

Symtom

Redan som barn har många med Aspergers syndrom en störd sömnrytm, lider av bristande uppmärksamhet och är överaktiva. Eller tvärtom att de är stillsamma, har dålig kroppslig följsamhet och stirrande blick. En del beskrivs som ovanligt snälla och lättskötta under spädbarnsåret, kanske de varit ovanligt nöjda med att bli lämnade ifred. Den stillsamma och försiktiga gruppen gör inte mycket väsen av sig om man håller sig till invanda rutiner.

Jag vet inte, men en del kan nog stämma in på mig, skall göra ett sådant teste snart om jag får.


Ta inte åt dig av dessa "hatmail"! Det är de som visar att de är svaga och inte du! Och om man inte tycker om en blogg så undrar man varför man fortsätter läsa bloggen?!



Ha en fortsatt bra dag!

2009-01-27 // 15:52:45

sv. det visar ju bara att de inte kan stå för var det säger och då tycker jag att man lika gärna kan vara tyst! :)

2009-01-27 // 15:55:26

Ja, kolla upp detta. Min syster har AS btw

2009-01-27 // 16:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback