Ordnar det sig för mig ?

Taggar:
Bloglovin
Ja, ni kan ju läsa själva hur det gick med mötet med socialen.

Men idag;

Jag var hos kuratorn förut och var helt ledsen, arg och frustrerad på situationen !
Så hon ringde till min f.d lärare som skulle kolla om det fans någon ledig MB-lägenhet.

Det fanns två stycken lediga "lägenheter", alltså en våning man kan hyra hos en familj.

Vi hittade en med två rum, egen ingång, kök och badrum för 3 000 kr.
Något som ligger inom socialens ekonomi.

Så läraren skulle ringa socialen typ nu och fråga vad de säger.
Familjen som hyr ut detta sade att jag skulle kunna flytta in redan den här helgen.
Hoppas bara att socialen kan göra detta så snabbt som möjligt !

Återkommer när jag vet mer !


Håller tummarna!

2009-01-26 // 14:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback