Om ca; 30 min

Taggar:
Bloglovin
Då skall jag försöka somna...
Kommer vara svårt, men vad har jag för val ?

Medicin som inte fungerar, men får väll göra mitt bästa och inte somna förräns 3-4 på morgonen som vanligt...

Gaah, nåja jag återkommer imorgon utan tvekan, så får ni veta hur min sömn blev, hoppas att jag sover bättre inatt än de senaste veckorna..

Har så jävla ont överallt också, fan vad jag klagar ! Gaaah !


jadu, största anledningen till att jag bloggar, precis som alla andra i guess är att berätta om mitt liv.

jag skriver om drömmar, och vägen dit, jag skriver om hur jag tycker man ser bättre på sig själv (tips till att få bättre självkänsla). jag är fruktansvärt ärlig i min blogg & jag alltid är mig själv i min blogg. det finns folk som hittar på saker bara för att folk ska läsa om dem.



jag tror och hoppas att jag en dag ska bli en "storbloggare" för att jag vet om att jag kan vara en bra förebild för andra människor.

usch det är jobbigt att skriva om varför man ska bli länkad, jag kan ju bara skriva om vad jag tycker, och du får ju helt enkelt skriva vad du tycker. jag vore iaf tacksam om du länkade mig, det hade varit roligt om man fick lite fler besökare. :)



ha en bra natt!

S

2009-01-15 // 00:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback