>> Nyår - psyk <<

Taggar:
Bloglovin
30/12

Lyssnar på P!NK - 'Long way to happy'.
Och blir lagom nedstämd.
Känner mig sjukt ensam.
Är nog bara en inbillning...

Låten slutar och 'Nobody knows' börjar, som inte gör mig gladare. Vacker låt dock !

Sätter den på Reapeat för att låsa in mig på den känslan.
Hittade inget att göra över Nyår.
Sofia
verkade jävligt frånvarande, antingen var hon trött eller så, eller helt enkelt trött på mig ?

Alla verkar vara grymt trötta på mig.
Min rumskompis verkar irriterad bara jag andas.

Börjar känna mig mer och mer lik Winona Ryder i 'Girl Inturrupted'.

Dagens påhittade skämt !

-"Jaha, du har HIV, hur känns det ?"

-"Positivt !"

Idag kom jag då fram till en möjlig lösning till en hel del av mina problem !

Om jag hoppar av Wendelsbergs folkhögskola - vilketr verkar oundvikligt - så kan jag gå IV som förra året.
För att då har jag tid och ork att kunna fokusera på mitt psykiska.
Vilket jag absolut inte kan nu p.g.a att jag tänker så mycket på skolan, men inte kan medverkarka för att jag ligger här.

Så kanske jag kan få en lägenhet igen, för att nu kan socialen inte skicka ut mig för det som var problemet då !

Efter sommaren skulle jag kanske kunna gå ett specialutformat program som min syster gjorde.

För att då ser jag hur mycket jag behöver vara där och känna efter hur mycket jag orkar och slippa all denna prestationsångesten.
Jag berättade detta till Karin (min f.d lärare) och hon skulle vidare framföra det till "rektorn" på IV.
Jag behöver prata med henne angående möjligheterna kring detta.

Skall även ringa min social sekreterare för att försöka få ihop ett möte med dem angående lägenhet.
Och se vad de tror skulle fungera !

Hoppas detta går bra !
För en gångs skull känner jag som att jag har kontroll över situationen !


// Eriiza


good 4 u =) det verkar som en bra plan i alla fall!

2009-01-02 // 21:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback