Kära prenumeranter . . .

Taggar:
Bloglovin
Hej,

ni som prenumererar på min blogg, vilka är ni ? =D

Och varför gör ni det ? Alltså vad är bra med bloggen, och bör något ändras ?

Jag menar, har fått 4 nya prenumeranter bara idag ! =O

Ni som inte prenumererar får också jätte gärna skriva vad ni tycker !


Skriv er åsikt !


Jag är sandra :) Hittade din blogg när du gjorde reklam på bloglovin' har fastnat för din historia och ditt liv, det är trevligt att följa :) vet inte om något behöver ändras.. men i så fall säger jag ditt teckensnitt, det du skriver med i inläggen. lite småjobbigt att läsa :/

2009-01-26 // 16:51:37

heter nathalie och började prenumerera igår, tyckte din blogg var lite annorlunda så tänkte att jag skulle följa den lite och så :P



Jag tycker ditt teckensnitt är bra :P

2009-01-26 // 18:48:16

Jag heter Mikaela och jag har börjat prenumenera idag och jag tyckte du verkar intressant =) Så det ska bli spännande att följa din blogg! Jag tror kanske att vi har vissa saker gemensamt :OP vem vet..

2009-01-26 // 18:50:11

Jag tycker att det är underbart att se dig kämpa trots alla motgångar du har i ditt liv, jag tror på dig! :)



Din blogg är som en slags kontrast till alla tråkiga modebloggar som man lätt tröttnar på.



Kram

2009-01-26 // 19:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback