I'm so pathetic ?

Taggar:
Bloglovin
Ja, har då hört flera hundra gånger om att jag är så patetisk, EMO etc.

Men ärligt, tror ni att jag verkligen bryr mig om era "klagomål" ?
Nej, det gör jag absolut INTE !


Om jag hade så hade jag nog tagit livet av mig för längesedan.
Plus, tack för att ni är så "elaka", det stärker bara mitt självförtroende, och att vilja slåss emot er som säger nedlåtande saker.

Kan inte ens förstå hur ni vill lägga ned så mycket tid på att försöka förtrycka folk genom internet !
I verkliga livet fungerar det nog bättre, det vet jag eftersom jag har varit lite av en mobbare själv !
Och även mobbad, jag lovar, era ord sårar så mycket mer om ni kan ta er själva i kragen och försöka trycka fram alla de orden i ansiktet på oss.

Men det är ju bara en dröm, ni skulle aldrig (antagligen aldrig) i helvete våga säga det  till oss, ni bara gömmer er bakom era bloggar och era "blogg-namn" så att ni inte skall vara lätta att få tag på !

Väx upp, det gjorde jag !


Du är grym ju

2009-01-16 // 14:55:04

Tragiskt med folk som inte förstår.... Men men, det finns alltid människor som aldrig kommer fatta vad man än säger. Eller så vill dom inte förstå. Korkade är dom iaf.

2009-01-16 // 15:01:51

Ja, det är ijuförsig sant. Materialister är vi väl alla ibland..:)



Apropå ditt inlägg. Jag förstår inte heller folk som ska lägga i sig saker hela tiden och på ett oschysst sätt dessutom!



Må gott och ha en skön helg!!!

2009-01-16 // 15:38:50

Var stark och stå på dig. Världen är en hård plats, tyvärr. High five!

2009-01-16 // 15:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback