Idag...

Taggar:
Bloglovin


Förut idag;

Mår sådär, men jag tror att Imovane fungerade.
Om den gjorde det så hoppas jag att det fortsätter så.

Men ändå, jag kan känna långa vägar när folk blir irriterade på mig.
Alltså när jag börjar tjata om hur jag mår, hur ont jag har, lederna & huvudvärken.
Fan, vad irriterande det måste vara att vara i närheten av mig !

Jag känner en konstant prestationsångest, och det blir så jobbigt att vilja ha kontroll på allt, att till sist har jag ingen kontroll på något.
Och fast en vanlig människa skulle inte tycka att allt detta var jobbigt, så håller jag på att kollapsa, igen.

Och hos en psykolog skall jag prata om mig själv, mina känslor och min bakgrund.
Men att prata om detta gör absolut ingen skillnad, för att jag inte har några problem om att prata om mig själv etc.


Senare;


Mår lite bättre nu på eftermiddagen, vi skall ha Livskunskap nu.

Ännu Senare;

Har cyklat i 30 min. kört styrketräning och 100 sit-ups uppåt, och 100 åt vardera sida...

Köpte en "Gå ned i vikt i sömnen"-CD, skall prova den. Hoppas den fungerar.






Hej, vad är det du har i lederna? reumatism eller nåt annat? jag har oxå ledvärk som jag ska utredas IGEN för... (haft ledvärk i över 7 år nu...vårdkarusellen är inte kul, inte nånstans!!)



Hoppas dina nya mediciner fungerar... sömnen är ju hur viktig som helst.. utan sömn kan inte själen läka heller.



Du fixar det här!! En styrkekram!!!

2009-01-21 // 02:09:44

oh, känns som att uppförsbacken planar ut lite, hörredu. och vi får ses snart, för jag blir inte så irriterad eftersom vi inte ses så ofta=) så du kan klaga så mycket du vill :D

2009-01-21 // 09:10:11

hej, du klaraar allt! kika gärna in i minn blogg också! :)

2009-01-21 // 11:27:33

okej ja då förstår jag! ja, hoppas du också mår bra snart!

2009-01-21 // 12:05:04

Hej. KSuttade in på din sida och läste om ditt mående. Har själv haft det rätt jobbigt och äter Mirtazapin. Jag har väl ändå på nåt sätt valt livet efter många hårda kamper. Hoppas du finner ro i själen också så småningom och får må precis så bra som du vill och förtjänar.

Kram Maria

2009-01-21 // 12:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback