Hur orkar ni ens ?

Taggar:
Bloglovin
Nu, en gång för alla !

Det är flera stycken som har läst min blogg och sedan skrivit saker som;

- Emo
- Tönt
- Självömkande
- Söker uppmärksamhet

etc.

Men nu så skall jag nu tala om varför denna blogg existerar !

Den finns för att jag skall visa trots att någon har varit egenom lite saker som har skapat ett psykiskt kaos inte behöver dö.
Så att andra som mår dåligt, tar tabletter etc. skall verkligen se att de inte är ensamma !

Och jag vet mycket väl att det finns många männsikor som varit med om mycket mer tragiska och absurda saker än vad jag har, absolut inget jag förnekar.
Men de människorna får gärna dela med sig av erfarenheter !

För övrigt så förstår jag inte hur ni (ni som kritiserar mig och min blogg) har tid och energi till era "hat-brev", ärligt ?
Att ni ens orkar ta de där 2-3 minuterna till att skriva ett brev om hur patetisk jag är och hur mycket uppmärksamhet jag söker !

Förstår mig verkligen inte på er !

Och om jag nu är så
patetisk,

varför läser ni då bloggen ?

Ingen som har tvingat er, hoppas jag !

Ärligt, varför ?



Haha ja.. men jag har gratis sms så att det blir helt enkelt en del. Många jag vill snacka med befinner sig på jobb eller andra platser där de inte kan prata i telefon, eller så passar det inte sig. Därför är sms smidigare :p Speciellt om nätterna när man har svårt att sova...

2009-01-14 // 19:36:15

Rätt komiskt att jag skrev nyss något liknande i min blogg. Eller något liknande om när folk bryr sig. Håller fullkomligt med dig om det dära!

2009-01-14 // 19:37:03

skit i dom, dom har fan ingen aning om vad dom snackar om.. Jag har själv kompisar som mår dåligt av olika själ och jag förstår dom..

2009-01-14 // 22:08:06

Ville igentligen bara säga att det är ju din blogg så du får skriva det du vill ^^ (och om dom nu endå läser måste det ju vara intressant ändå)

Stå på dej ^^

Och lycka till med livet!

2009-01-14 // 22:08:55

Ehh jävla idioter.. bevisar bara att de inte har någon som helt insikt i hur andra människors liv kan vara. om de nu är så upptagna med att klassifiera andra människors liv har dom uppenbarliga problem med sitt eget.



kram puss

2009-01-14 // 22:10:03

för de är idioter utan liv

puss på dig

2009-01-14 // 22:13:00

Precis! Bara för att de måste ha något att göra i sina meningslösa liv? :P Kram*

2009-01-14 // 23:25:32

jag tycker inte att du ska bry dig om dem som skriver någon negativt, vänd det istället till något positivt & tänk att dem lägger faktiskt ner tid på att skriva till dig, & alltså har du gjort ett intryck hos dem! :)

det är så jag gör med mina negativa kommentarer, bland dem få kommentarerna jag får :/ haha.

2009-01-15 // 00:21:37

Bry dig inte om vad sådana idioter skriver. det är bara att radera och inte bry sig. du är inte skyldig dom någon förklaring. dom är dumma i huvudet helt enkelt. har fått massa sådana "hat-brev" som du kallar det. Sjuka människor det finns. Just don't care! Kram ida

2009-01-15 // 22:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback