>> Eriiza får ett psyk-utbrott <<

Taggar:
Bloglovin
Pratade precis med min socialsekreterare.

För det första lyssnade hon inte på det jag sade angående att jag inte kan ta mig till Lysekil för att jag har fritidskort, så jag kan inte träffa henne innan 4 !

Sedan kallar hon mig för Eliza (brittiskt uttal) och jag säger till henne att det känns ju jävligt bra att ha en socialsekreterare som inte ens vet vad man heter.

Då svarar hon att hon gärna inte pratar med mig när jag är arg.
Jag svarar att jag inte är arg, utan vill att hon skall veta vad jag heter !

Hon svarar; "Jag vill inte prata med dig när du är så arg, Eliza." Åter igen med brittiskt uttal.
Jag halvskriker att hon skall lära sig mitt namn och slänger på luren !

Är det bara jag, eller är det verkligen för mycket begärt att ens socialsekreterare skall lära sig ens namn ?

Är det bara jag ???

Skall även ha någon sorts samtal med Krystina sedan idag. Hoppas hon har kommit fram till något bra.


// Eriiza


åh jag vet hur det kan vara. Min / mina socialsektretetare kan inte ens stava mitt namn. :) det har dom inte kunna gjort på flera år ^^

2009-01-06 // 20:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback