Dagens snabba !

Taggar:
Bloglovin
Min mamma ringde mig idag 12:40 prick.
Vi pratar i typ 2 min och då känner jag att det är något jag borde gjort idag.

Med all fart inser jag att jag har ett möte nere på BUP kl. 13:00
Får panik och säger att jag har försovit mig och mste sticka, annars får jag pröjsa 200 kr. eller något sådant !

Jag tar på mig kläderna i all hast och springer mot utgången till huset jag bor i, kommer på att jag har glömt nycklarna etc.
Får springa tillbaka !
Tänkte ringa henne och säga att jag kanske blir lite försenad, men hittar inte henns nr. förräns jag kommer fram !

Går ned till grinden och springer därifrån nästan hela vägen till sjukhuset !
Kommer dit 5 min. tidigare !

Shit, sådan fart ! Jag har blivit värsta hyper av mina tabletter.
Mirtezapin är fan som uppåt-tjack !



Helt sjukt, skall ha ett nytt möte med henne och en läkare på måndag, hoppas att han har kommit fram till något bra !
För övrigt så skall jag ta ut min medicin imorgon.. Känns rätt onödigt egentligen för att jag kanske kommer att få annan medicin redan nästa vecka..



Helt sjukt, aldrig i helvete att jag hade sprungit annars ! =O


LOL på att du sprang, tror aldrig jag sett dig springa^^

men du hör med dem om dt inte är så att du kan sjukanmäla dig eller säga att du inte kom i efterhand till BUP, tor att det är så nämligen.

2009-01-14 // 09:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback