>> Dagens miss <<

Taggar:
Bloglovin
Det är lunch nu och jag har rullat ut ur sängen,
 trots min förbannade huvudvärk som orsakats av all medicin.

Och får reda på att vi inte skall ha lektion, inställd för att vår lärare är jätte förkyld.

Fick låna pengar av en kompis i skolan till cigaretter !
Underbart !

Man kan verkligen känna Auswitch i lungorna (?).

Jag fick även veta av kuratorn att socialen skall ringa till avdelningen som jag låg på för att ta reda på hur mycket all min medicin kommer att kosta så att de kan lägga in de pengarna på mitt konto.

Nu precis ringde en sköterska från sjukhuset i Mölnlycke och vi skall ha ett möte den 13:e Januari angående medicinering o.s.v
Sedan skall jag ha ytterligare ett möte den 19:e Januari med en läkare så att han kan bestämma hur medicinen kommer att skötas, om dosen skall höjas eller så.

// Eriiza



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback