Ännu en natt...

Taggar:
Bloglovin
Att folk skall komma med "hat-mail" stör mig inte det minsta (tro det eller ej).

Det som stör mig är min hjärna.. Kan inte ens får fram det i ord så att man förstår.
Jag är så fucked up, jag har utseende komplex (och då tänker ni; "Jaha, och vem har inte det ?"), men jag kan inte göra något åt dem..
Och även om jag kunde så har jag tyvärr inte diciplinen till att ens svälta mig själv - längre..

Jag vet att det låter så sjukt löjligt, men visst, jag är väll löjlig.

Mår så sjukt dåligt över allt och inget.
Och ofta så kan jag bara få ångest av precis inget, och då blir jag arg på folk som redan är smala och påstår att de är tjocka för att deras vänner skall säga saker som; "Nej, det är du inte !"

Däremot vet jag sanningen om min kropp.
Jag vet precis hur det ligger till, och jag inbillar mig inget, det vet jag !

Jag är bara så jävla patetisk över att ha "inbillad" ångest när det finns folk som har faktiska problem !

Och ingen kommer att läsa detta inlägg för att ingen orkar längre läsa bloggen och "höra" på mitt jobbiga gnäll !





m okej, jag tror nog du kan lyckas om du verkligen vill dö tyvär.

2009-01-18 // 02:22:09

Varför skall du svälta dig då?

2009-01-18 // 02:39:24

Jag läser som sagt gärna dina inlägg, är numer också prenumerant via bloglovin:)

2009-01-18 // 02:59:46

Godkväll! :) Hur har du tillbringat lördagskvällen?

2009-01-18 // 03:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback