Älskade hat-mail

Taggar:
Bloglovin
Kommentar jag fått;

Effy om Allt detta gnäll, hatar det !:

men varför tar du inte livat av dig då, det hjälper mot din dödslängtan jag lovar.

Samhället skulle må bättre utan dig.


Ja, "Effy", jag skall säga varför jag inte gjort det än.
Anledningen är enkel, jag är rädd. Rädd för att jag inte vet vad som kommer hända efter.
Rädd för att nästa steg är ännu värre än detta !

Nästa sak hon skickat;

m okej, jag tror nog du kan lyckas om du verkligen vill dö tyvär.

Haha, du är rolig du.
Klart som fan att jag kan lyckas, jag vet flera sätt, men som sagt;
rädd för att jag inte vet vad jag kommer till.

Ännu ett av hennes "svar";

Sluta vara en drama queen som tigger uppmärksamhet. Ändra på dig och världen gör lika dant.

Mitt svar till henne;

Ja, jag kanske är en drama-queen.
Men saken är den att varje gång jag faktiskt försöker göra allt till det bättre kommer något som sänker mig.

Förresten så verkar du vara en person som aldrig velat dö på riktigt,
varit deprimerad eller haft ångestattacker ca; 5-6 gånger om dagen ! =)
Så... Grattis !

MvH Eriiza

Hennes sista svar;

nej du har rätt.
Jag har växt upp helt perfekt med en stor hel familj där alla älskat varandra till antiklimax,
aldrig haft problem i skolan,
aldrig fått några diagnoser från läkare,
aldrig tagit mediciner, aldrig som en gråtit en tår,
och för att tilllägga, jag har också flera miljarder på banken.

Det här är mitt sista inlägg, adjö och lycka till.


Hon behövde ju inte överdriva det där med pengar, tårar etc, men nu kanske hon förstod vad jag menade ?


Sluta vara en drama queen som tigger uppmärksamhet. Ändra på dig och världen gör lika dant.

2009-01-18 // 02:30:20

Jag förstod det, tycker bara det är så hemskt att folk mår så dåligt över sina kroppar.. Jag mår dåligt över min med...

2009-01-18 // 02:45:43

Precis, fler än hälften av befolkningen lider ju av något, tyvärr.



Han är mer än pojkvän, vi är nämligen gifta ;)

2009-01-18 // 02:48:41

Var stark, vännen! Jag vet vad du pratar om och det värsta som du kan göra just nu är att lyssna till jubelidioter som personen i fråga. Skriv av dig på bloggen och jag lyssnar gärna till dina tankar, du befinner dig en väldigt tuff period som jag vill se dig klara



//Lattepappan

2009-01-18 // 02:57:10

jag vet hur det känns, jag mår precis likadant, men man är rädd precis som du säger..

2009-01-18 // 02:58:19

Skönt att höra att du tar idioterna för vad dem är - just idioter

2009-01-18 // 03:00:46

nej du har rätt.

Jag har växt upp helt perfekt med en stor hel familj där alla älskat varandra till antiklimax, aldrig haft problem i skolan, aldrig fått några diagnoser från läkare, aldrig tagit mediciner, aldrig som en gråtit en tår, och för att tilllägga, jag har också flera miljarder på banken.





Det här är mitt sista inlägg, adjö och lycka till.

2009-01-18 // 03:01:44

Bra:) Fortsätt så:)

2009-01-18 // 03:04:09

Ta inte åt dej.

Det är hon som vill ha uppmärksamhet tror jag.

2009-01-18 // 03:07:57

Det är ju jättebra att du inte ger upp, du skall inte visa dom att du är svag, då tror dom att dom tar dig lätt. Det är skitbra.. Heja dig.



I aug blir det tre år..

2009-01-18 // 03:08:41

sv. att läsa hatmejl låter inte speciellt kul..varför har du fått sånna och vad handlar de om mer specifikt? själv har jag vart på fest ^^

2009-01-18 // 03:12:08

aj aj, sådanna medelanden är verkligen inte kul. har så svårt att förstå hur folk orkar hålla på att reta sig på att andra mår dåligt.

jag är 173cm lång.

2009-01-18 // 09:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback