Allt detta gnäll, hatar det !

Taggar:
Bloglovin
Jag hatar att gnälla, men samtidigt känns det som att det inte finns att göra mycket annat.

Jag tycker inte att jag har någon rätt att klaga p.g.a alla som är med i krig, pedofili, våldtäcker etc.

Men folk tycker ändå på något sätt att det är bra att jag öppnar mig och är ärlig..

Men har jag verkligen rätt till att bete mig på detta sätt ?

Skriv din synpunkt om hur jag borde hantera min ångest,
dödslängtan och min hjärna för övrigt !


okej hoppas det hjälper bättre, vad käkar du för medicin??

2009-01-17 // 23:27:22

Hur många besökare fick du för att avra med på spotlighten på den där blogg sidan?

2009-01-18 // 00:05:03

men varför tar du inte livat av dig då, det hjälper mot din dödslängtan jag lovar.





Samhället skulle må bättre utan dig.

2009-01-18 // 02:18:20

Hej, läst lite smått på din sida och sett komentarerna och svaren du gav på dom, min fråga är om du går till någon psykolog, nock måste det väl finnas nått happy pill till dig som gör att du kan må bättre, att genomleva ett liv med hat och osäkerhet till sig sj och livet kan inte vara varken bra eller sp trevligt.... har sj vänner som mår och mått dåligt men som får tabletter och mår bättre, Mitt förslag till dig e (om du inte redan gjort de) gå igenom hela ditt liv, gör en lista (träd) om händelser, bra och dåliga så ser du på helheten var det gått fel, sen försök o arbeta dig igenom det, försök se inte bara dom negativa sakerna utan dom positiva ur allt som hänt.... Annars (om du inte redan har det) så skaffa dig en eller flera hobbys, något som får dig att tänka på annat och kanske ge dig ett positivt mål i livet! mvh Mia

2009-01-18 // 13:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback