Självmord

Taggar:
Bloglovin
Ja, då har jag och Axel (The GingerBread Man) googlat självmord.
Man kan faktiskt bli smått road av detta (menar inte detta respektlöst-egentligen), bara det att vissa tror att de har "problem" för att de skall få uppmärksamhet.

Are you for real ?

Folk frågar varandra vilket skulle vara det bästa sätt att ta självmord på, eller tips.
Eller även frågor om de bör göra detta, eller ej.

Ärligt, skulle man verkligen helt allvarligt svara "Ja, gör det, det blir bättre för alla !"
Nej, antagligen inte.

Så varför fråga ? Jo, för att få medlidande, det är min chansning i alla fall.

Visst, jag kanske också klagar på mitt liv etc.
Men å andra sidan - ber jag er om råd hur jag skall göra det och så ?



Tack :)

2009-02-22 // 09:34:26

haha vilken jävla bild ^^

2009-03-04 // 21:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback