Internet ! =D

Taggar:
Bloglovin
Har nu beställt ett modem.
Så jag kommer få internet nästa vecka !

Då kommer jag vara lite bättre uppdaterad.



Skrivet för hand; 18/2 - 2009

Sitter på bussen på väg till Lysekil från Göteborg.
Mår otroligt illa, vet inte ens varför.
Sedan jag åkt från Göteborg har jag maniskt lyssnat på samma låt, om och om igen - Jeff Buckley - Grace

Texten
är så vacker, hans röst är underbar och jag kan inte göra annat än att ta åt mig från den.
Som om den skulle vara skriven just till mig.
Jag känner redan nu att det finns en chans att jag åker tillbaka in på PSYK snart igen.
Känner mig totalt hjälplös och instabil.

Vill så gärna lägga ut min ilska på någon, men inte ens det orkar jag.

Jag som ändå hade längtat till min 18:års dag. Nu känns den så avlägsen och meningslös.

Vill dock inte åka in på något PSYK innan den 10:e mars, då skall jag ju tatuera mig ! ;P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback